Long time no see...

2010-05-09 @ 13:48:54



Tjenare bloggen !

jag har varit lite off från bloggen jag vet..
jag har inte mått så bra så jag har inte haft någon lust och blogga..
fast jag har haft mycket och göra på senaste tiden..Jag har varit på kändis fest Gumball i Cafe opera..
Gjorde en Room Service till självaste Pitbull :) .. Träffat En av mina bästaste kill kompisar Leandro som jag inte hade träffat på väldigt länge..
Storstädat mitt rum = slängt en massa gamla kläder man inte använt på hundra år.. ibland är det bra att rensa garderoben lite.. man mår faktiskt lite bättre efter det..Sen mina enda två lediga dagar jag hade så gick jag och shoppa lite nya kläder med syrran båda dagarna haha.. och så åt vi kebab tallrik båda dagarna.. va fan det var längesen man åt fettigt , man måste njuta ibland ellerhur :)
sen resten av dagarna har jag bara jobbat!

mina närmaste mål i dom närmaste veckorna är att börja träna regelbundet igen..
jag har varit lite dåligt på det.. jag var på ett pass för någon dag sen med syrran Sats core puls..
helt okej pass tyckte jag.. dagen efter asså jag kunde knappt röra mig haha.. så det betyder att det är en bra träning.. jag funderar på att gå till fler olika pass i veckan det gör mig mer motiverad faktiskt..Än att bara träna på själva gymmet aldeles själv..

sen har jag två vakter på jobbet som är personliga tränare som har erbjudit sig för att träna med mig :D..
Den ena är Boxnings tränare och den andra är en gammal personlig tränare på Sats.. Så jag funderar på att ändå Köra hårt :) .. man mår så mycket bättre av det alltså träningen..

dags för att ha Paula tid i dom kommande veckorna .. jag ska blogga från att jag börja med hårda träningen så ni får se mina resultat ;)..

nu ska jag fixa mig och sen dra till jobbet..

Pöss/Paula


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback