Torsdag 6 januari 2011..

2011-01-06 @ 17:00:48
Hej hej bloggen =)

idag har jag kännt av att jag har landat... jag menar nu känner jag verkligen att jag är tillbaka i Sverige.. det tog mig lite mer än en vecka efter min Chile resa..
Jag kan inte ljuga och säga att jag saknar värmen & solen..
men det känns skönt att vara med min familj igen !

idag är det min första riktiga lediga idag från jobbet..
min kära syster kom hit med Maria Isabelle :) vi drog till gymmet allihoppa och körde ett skönt pass lite vikter hit o dit och sen körde vi skidmaskinen..
sen kom vi hem och käkade tacooos mums :)..
Min morbror kom med sin sambo Anki & med min kusin Carlos.. det var trevligt :)

Nu sitter jag här och lyssnar på lugn musik och varvar ner efter en full rulle dag..
det känns som klockan är 21.00 och klockan är bara 17.00.. kan inte solen börja komma till Sverige.. låt oss få lite sol åtminstonde.. så deppigt väder liksom..

nej nu ska jag dricka te med mami och syrran ..

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback