30 november

2011-11-30 @ 13:08:45
Hej hej bloggen!
Gud vad jag har varit lost jag vet! jag har jobbat för fullt!
Det blir så när man jobbar kvällar att man inte ofta hinner göra saker man kan när man jobbar dag!
idag kör jag Room Service som vanligt sen blir det lediiiiiiigt imorrn ! sen får jag inte vila så pass mkt för jag jobbar på Fredag men seeeeen är jag ledig hela helgen! Fan vad skönt :) ! D blir baby shower på lördag hos Natasha den sötaste Thailandare jag träffat :)!
Jaaa ! jag ska berätta lite vad jag har gjort!
och vad som har hänt sen sist jag skrev !
Vår vackra Carolina slutade hos oss nu!
Redan har 4 lämnat oss! 4 underbara människor !
då menar jag gått vidare med sitt liv och bytt jobb hehe :)
Ricky,Rosalie,Ida & Carolina .. All lycka till er nu :)
Jag träffade Leizl äntligen efter en evighet .. Jag skålade med min syster & mamma när vi fick reda på att vi båda äntligen fått vårat lån till våra bostäder! snart snart så bor jag aldelles själv i min egnaaaaa lägenhet som är min min min :) .. 10 Januari..
Jag sov hos Kära syster och lekte med barnen men blev för trött .. Dagen efter när jag skulle jobba så var jag helt slut ! Wow du är stark syrran hehe! jag kan inte skaffa barn ännu isånnafall i andra omständigheter :P
Våran Toallet här hemma är klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! yes yes yes äntligen!
4 veckor utan toa & dush ! d har varit 4 jobbiga veckor!
Jag har börjat tagit tag i träningen för jag kände att d började gå segt med min diet och d har börjat rulla igen :D..
sen har jag bara tagit det lungt faktiskt! Det har varit en massa jobb annars!
Nu ska jag käka frukost och sen äntligen städa mitt rum :)
Puss & Kram
Här kommer lite bilder från dagarna ..
Carolinas hejdå fika..tårta och hennes present från alla kollegorna :)


Hemma hos syster med barnen <3


Skåål för våran eviga väntan angående vi ville veta :)
Juste Familjen kom o överaskade på 1 advent på jobbet ! d var mys :)
Syrran , Hennes sambo och Emilio var där också men hann inte ta bilder för jag hade lite och göra också men
tack för besöket ! 1 advent vill man egentligen fira  med sin familj o inte på jobbet.. men jobba måste man hehe!
Brorsan saknades men han jobbade som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback