2011

2011-01-02 @ 02:46:13
Hej Hej bloggen !

Jag vet att det var hundra år sen sist..
jag vet jag säger alltid samma sak.. men jag har denna blogg mest för mig själv som en mini dagbok!
så ibland då & då titta tillbaka vad man har gjort hehe :)
så bli inte så beroende av min blogg för så ofta uppdaterar jag inte!
jag har sett i min statistik att det är folk lite från överallt som läser hehe :)

Hej hej :)

Jaaa ett nytt år är kommen !!
undra vad denna år kommer ge en !
en massa bra överaskningar hoppas jag :)
Jag välkomnar iallafall dig år 2011 !!


Jag var i Chile i 1 1/2 månad och jag gjorde allt för mycket grejer där
så jag höll inte mitt ord att jag skulle blogga oftare haha förlåt.. men
va fan jag var på semester :P

Jag Solade,badade,gymmade,festade,lärde känna nytt folk,
träffade släkten,festade lite till m.m .. men resten stannar hos mig ;)..
det som hände i Chile stannar i Chile.. Jag kan säga
att jag hade en underbar resa ! Härligt!

Nu är man tillbaka och har hunnit jobba 2 dagar i streck och jag är skit trött men imorrn är jag ledig sååå ska försöka landa nu och fatta nu att jag är tillbaka i denna kalla land!

Puss & Kram //Paula



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback