Söndaaaaaaaaaaaaaaag..

2011-11-06 @ 15:41:25
Hej hej :)!!

Idag är en slapp dag.. Söndag ..
Men för oss Restaurang människor är Söndag inte en vanlig dag d är våran dag för att gå ut hehe..
Själv så går jag vanligtvis inte ut på söndagar men idag ska vi ha en avtacknings "fest" för våran Kära Ricky ..och jag tycker att d blir som en hejdå fest också för Rosalie för min del iallafall..

Gänget var ute igår och firade henne men vissa har inte råd att gå ut två gånger i raden liksom hehe! man måste verkligen hålla igen nu när man får sin lilla egna lägenhet snart :)..

Jag vaknade idag av att Syrran kom o hämtade upp oss för att dra till kyrkogården för att tända lite ljus till våran kära morbror som vilar där..Sedan drog vi till Stinsen och käkade lite grekiskt..
Och nu är jag hemma och funderar på att ta en siesta annars kommer jag vara allt för trött ikväll haha..

Igår gick det väl ganska bra på jobbet .. Jag hade bara en Room Service igår :/ sen drog jag faktiskt hem lite tidigare.. ush vad tiden gick långsamt igår.. Nej nu lallar jag ..

Ha d så gött så länge

Puss & Kram


Mamma & Emilio idag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback