Segare dag än idag har jag nog aldrig varit med om!!

2011-01-05 @ 01:19:26
hej hej bloggen :)

guud vad tråkiiiiiiiiigt jag hade i mitt jobb idag ush fyy!! haha !!
dom håller på att renovera hela restaurangen och baren såå allt är stängt.. så alla är lediga förutom jag typ.. dom har öppet i Views som restaurang.. stackarna måste gå hur långt som helst för att hämta maten.. jag hoppas renoveringen går snabbt så att alla roliga människor kommer tillbaka till Jobbet..hur kul är det att komma tillbaka till jobbet och alla blir lediga haha..

jag kommer hinna bli blek innan jag har sett alla :/... jag kanske kan sola solarium? haha neee
orka :P

varför kan jag inte bara ändra tidskillnaden ännu.. jag vill sova men kan inte.. är inte ens trött och klockan är 01.16.. alla sover och jag är fortfarande vaken :/.. och jag borde sova för att jag jobbar lunch idag.. börjar 10.00 .. inte så långt tid kvar tills jag måste tillbaka till jobbet :/..

jag bytte mitt pass med snälla sofia för jag vill inte jobba med en speciell person.. tyvärr kan man ju inte tycka om alla!! :)

puss o kram / Paula

*lyssnar på Alicia keys- wait til you se my smile*
just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback