31 maj 2012

2012-05-31 @ 12:06:23
Hej Hej bloggen !
Jaa nu var det galet längesen man skrev igen .. Jag vet men jag denna blogg som en minnesplats med massa minnen som jag kommer titta tillbaka till när jag är äldre :) ! samtidigt måste man njuta av livet och inte blogga allt för mycket !
Myyycket har hänt sen sist!
Jag har träffat mannen i mitt liv <3 Den bästa mannen någonsin som jag har haft och kommer ha han är helt enkelt bäst :) alla är nog redan trötta på att höra hur jag jag öppet berättar om min kärlek till honom hehe men jag är bara såå lycklig :)
hmm vad mer har hänt ..
Emilio lilla emilo som nu är 7 månader :) döptes för någon vecka sen i en mysig liten kyrka där dom närmsta till oss kom o beskådade dopet ! Därefter blev det mycket gott hos kära syster med Cupcaces, fina så kakor och en god pasta sallad! Därefter så åkte Alla hem !
på Hela början av året så hade vi RAW på jobbet det drog tydligen in mycket pengar till hotellet men fan vad vi slet för inget! men Roliiigt hade vi! bästa kollegor bra kämpat!
Sofia Nygren och bobette Kandewe lämnade oss på hilton efter nya utmaningar ! själv har man nu i juni varit på hilton 5 år ! 5 mycket erfarna år ! fårse hur länge till man är kvar! kollegorna som man jobbar gör d svårare för en att någon vacker dag att sluta! hehe
Nu har man gjort d man har gjort och jag är nöjd me resultaten redan :)... Nu blir det två veckor vila och bara ta d lungt d känns som om d var längesen man bara tog d lungt!
Jag och min älskling har varit tillsammans i 3 månader men har träffats i 4 månader.. det känns så lite men det känns som om vi kännt varran i hundra år !
Yes slut pratat för mig idag är en ganska molning dag så jag o älsklingen ska vila ..
Puss o kram
Ps: sist men inte minst jag har för första gången någonsin i mitt liv färgat håret rött ! och jag känner mig cool :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback