Atkins börjar ge resultat :D

2011-11-03 @ 19:16:30
Hallååå där!!

är hemma igen efter en mini fika i stan med Viktoria :)..
jag köpte lite smink och nya byxor till jobbet.. Jag satt o tänkte att fan vad smink är dyrt.. tänk hur rikare tjejer skulle vara ifall man inte köpte ngn smink alls? men näää jag kan nog inte leva utan mitt underbara älskade make up store smink :D...lite dyrare lite bättre :)..
vi gick förbi Nordic light och besökte stackars leizl som såg så trött ut.. stackars vännen du behöver en lång semester snart såå mycket som du jobbar elskling :P..

Angående min diet :) .. här är första bilden jag lägger upp efter att ha kört dieten i över en månad nu ;)...

Its ooon :D... det är bara att fortsätta som sagt :)...
nu blir det film kväll med kära mami.. som kan vara sååååå speciell ibland..
Puss o kram // Paula



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback