Fredag 28 januari

2011-01-28 @ 10:18:18
Hej hej bloggen
allt underbart här !
jag jobbar och kört på som vanligt!
Fikat,Festat,haft avskedsfest för en vän som flyttade till Australien för att plugga i tre år!
haft mys kväll med la Familia :) .. Jaa jag har hunnit med en massa även fast man jobbar som man jobbar!
Jo men sist men inte minst jag har äntligen träffat en gammal barndomsvän som jag inte hade sett på evigheter! det var trevligt!
Idag ska jag storstäda här hemma och tvätta kläder ! Det känns att det är dags att göra tycker jag !
Sen senare ikväll blir det "spa kväll" med Leizl och sen ska vi möta upp Viktoria för att köpa lite mat & vin ! Det lär nog bli en riktigt myskväll :)

Ha en fortsatt trevlig dag kära läsare!

Ps: en fråga vem är du som läser från töllsjö? är lite nyfiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback