3 nov

2011-11-03 @ 12:54:17
Hej hej =)!!

andra dagen hemma sjuk :/.. jag ska försöka gå ut en stund idag och få lite frisk luft och träffa Viktoria!
min syster dotter smittade mig ordentligt .. Utöver allt annat så mår jag faktiskt bra! min Atkins diet rullar på för fullt jag har redan kört mer än en månad nu :D ... och jag känner mig piggare och lättare.. det är bara att köra på tills jag verkligen vant mig att leva hälsosamt .. så att man inte går upp igen :P..

Jag måste köpa nya byxor till jobbet för dom gamla tappar jag nästan :D.. På Lördag kör jag Room Service på jobbet .. Wow o det var längesen  jag körde fårse hur jag klarar mig :D..

jag som vanligt går runt o undrar ifall jag ska färga tillbaka håret till brunt fårsee.. jag med mitt hår jag vet :D ..

nej nu ska jag kila hejs svejs ;)

//Paulita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback