Folk kommer och går..

2011-11-04 @ 19:24:11
Hej Hej bloggen!
Idag gick jag förbi jobbet för avtackning av Kära Rosalie & Ricky som har bestämt sig att sluta nu!
Jag önskar er verkligen all lycka till nästa uppdrag ni gör :) .. Det känns som om folk kommer o går fån Hilton hela tiden ! Först Ida och nu ni två och snart är det kära Carolinas tur ...
tråkigt tycker man faktiskt nästan lite sorgligt men livet är så hehe ..

Än är det inte min tur att sluta .. Jag känner att jag har nog något år kvar på Hilton iallafall :)!



Sen efter det så åkte jag till Kära syster för att umgås lite med henne och barnen :)..Det var mysigt ! Emilio växer för fullt tycke jag och han har såå stora ögon hehe ! älskar mina små syskon barn :)






Nej nu ska jag slappa och njuta av min sista lediga dag ! Sen blir det en full rulle helg :)
och jag känner mig också på bättrings vägen efter att ha varit sjuk i tre dagar ;)

Puss & kram// Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback