Lördaaag =)

2011-02-12 @ 13:02:53
hej Hej bloggen!
igår var en jävligt stormig dag här i Stockholm! Alla
bussar var inställda och lidingöbanan åkte oregelbundet.. men jag hade tur hela vägen
till dagiset och hela vägen hem *gud vad jag andades ut* av lättnad att det inte blev värsta jobbiga vägen hem..
Jag fick höra från vänner att vissa tog det flera timmar att komma hem eller till jobbet! när d annars kanske ska ta 1 eller två! stackarna..sicken tur att man var ledig också! jag hoppas att bussarna åker normalt idag..för idag blir det att återvända till verkligheten för en stund iallafall :D .. jag ska jobba en dag och sen är jag ledig imorrn !!

nee ni får ha en bra dag idag
Tack och hej / Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback