Torsdag 17 nov

2011-11-17 @ 14:21:56
Hej Hej det var ettag sen jag vet!
men jag har ett liv också :P !
Jag ska berätta kortfattad vad jag har hållit hus.
Det var avtackning middag för ricky för förra SÖndag! jag & Ronja kommer efter middag och mötte upp dom på
Malmen på söder ! Där tog vi ett par glas och sedan bar vi oss hem igen vi alla vara för trötta för att gå ut !
Sen i veckan jobbade jag både Room Service och Konferans! Jag passade på att träffa Natasha och Leizl över en fika i stan!
Sedan så blev det Familje tid hela resten av veckan! och Söndag som kom sedan som var "Fars" dag så var jag med min mamma som är som en pappa för mig med :).. vi kollade på film o slappade hemma hela dan! Vi råkade ta en siesta kl 18.00 på eftermiddag och däckade helt till 02.00 på natten :/ .. jag var överpigg sen men spelade lite Wordfeud på mobilen och däckade två timmar efter haha ! Är d såhär d bli när man börjar bli gammal? :/ snart hart jag väl tio katter omkring mig :D ..
Denna vecka har det bara blivit jobb jobb jobb.. nu är jag äntligen ledig i två dagar ! Idag blir det en lugn dag hemma! Ska dra mig till gymmet snart och möta upp mamma där! Sedan blir d nog en film här hemma och bara ta d lugnt.. Jag får ta d lugnt idag för jag ska upp tidigt imorrn ! kl 08:15 har jag tid hos banken när d gäller lånet till min lägenhet som blir min den 10 Januari! snaaaaaaaart juu hehe!
Sen blir d jobb på konferansen på lördag! Sen Ska d bli middag för Carolina & Mathilda på Sonjas Grek på söder jag ser verkligen fram emot det !
Nej nu ska jag slappa en stund innan jag drar mig till gymmet!
Puss & Kram / Paulaaaa :)
Sofia , Julia & Jonas på rickys Hejdå grejs
Wallid , Max & Ricky
Ricky med sin Coca cola .. haha
Leizl & Natasha på fikat :)
Jag ger Emilio mjölk för första gången :)
Jag träffade Leo efter en sån lång tid .. Elise hade blivit så stor :)
Juste glömde nämna att jag har blivit brunett igen ! Yupp yupp
Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback