1 November 2011

2011-11-01 @ 23:39:00
Hej hej bloggen!
jag vet det var väldigt längesen jag skrev och konstigt nog så ha folk ändå gått in i min blogg hehe :)..jag måste nog börja blogga igen för min egen skull.. Det är ju roligt att ibland titta tillbaka vad man har gjort och se med bilder! I helgen så blev jag moster igen :).. min syster fick sitt andra barn den 29:e Ocktober !

Välkommen till Världen Emilio Nicolas <3

nu ha jag två bebisar som jag ska skämma bort hehe ! det är ju därför mostrar finns till :D..
i September fick också min Bästa kill kompis en Fin flicka vid namn Elise :).. jag hoppas att jag får träffa henne ofta så att hon kommer ihåg mig och blir bekväm med mig också så att jag kan skämma bort henne med :D



Och min syster dotter växer så himla snabbt att ibland känns det som om man inte hinner med :)




Jag fyllde 25 år för ettag sen.. ett år äldre och ännu visare :D.. Det firade jag med mina närmsta vänner på Hilton och sedan gick vi ut och dansade salsa :)
några dagar innan hade jag firat me min familj hemma hos oss det var också jätte mysigt :)






Jag har börjat jobba lite i konferansen nu också och jag stormtrivs :) .. så jag ä rätt nöjd med det !

Neej nu ska jag gå o sova snart men jag ska försöka blogga lite oftare som sagt ;)

Puss & kram // Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback