5 November

2011-11-05 @ 12:59:27
Hej Svejs :) !!
Idag mår jag väl okej .. mycket tankar i huvudet .. yupp yupp..
Fan mamma gjorde Empanadas med ost  .. Som ni vet går jag på en Diet men va fan Empanadas :P.. jag käkade bara två jag lovar .. det sjuka att min kropp går bara på proteiner nu och den fick nog en liten chock av pirogerna :/.. känner mig lite illamående .. men va fan dom var goda..

Ett tips som min mamma sa till mig när du är sugen :P

"det är alltid roligt och mysigt när du äter den men senare är det inte så roligt längre"

Haha yupp känner det nu efter men nu vet jag villken chock min kropp kommer få ifall jag äter kolhydrater bara sådär !
Iallafall idag ska jag åka o hämta mina stövlar som har lagats !
400 kr fan ! Jäveln försökte lura mig också ! förra veckan hade han sagt 400 kr för dig kompis .. Nu i veckan när jag gick me dom så sa han 450 kr för dig kompis.. jag ba men duuuu!! förra veckan sa du 400 kr? han ba blev tyst och sen sa 400 kr för dig .. aldrig mer att jag går till honom sen undra hur mkt d kostar egentligen men jag är i behov av mina stövlar nu nu nu nu!! så därför lämnade jag dom där ändå!

Gå aldrig till PUB husets lagning ..Gör som min mamma säger egentligen! Åk till till Förorten du får nog för halva priset kompiiis ;)!!

Sen bär jag mig åt till jobbet :).. idag blir det Rooom Serviiiceee!!
Nej nu ska jag fixa mig och ta mig en power walk till Ropsten för att få lite frisk luft innan jobbet + kondition ;)

Puss & kram





PS: I still got my ass så jag är nöjd :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback