11 Febrauri 2011

2011-02-11 @ 12:04:53


Hej Hej !!
Idag lär det blir en mysdag med familjen :)..
jag ska hämta Maria Isabelle lite senare för att hon ska sova här hos oss!
det var ettag sen hon sov över hos oss för att hon har varit sjuk!

Idag är det min andra dag ledig! skönt skönt har det varit!
i Onsdags så jobbade jag lunch istället för att jobba kväll så efter
det så drog vi för att ha vin kväll hos Carolina!
Vi var ett par tjejer från Jobbet.
Vi spelade något spel då man skulle förklara en grej , och då
skulle man gissa vad det var för något hehe!
aah det var trevligt.. men sen blev d lite överstyr när folk började dricka lite väl mycket :/
synd ! jag hade iallafall trevligt!
Sen drog jag vidare ut med Ida och en tjejkompis till henne som var hur urtrevlig som helst :)
Den kvällen avslutades med en gyros på söder hur god som helst :)!

nej nu ska jag fixa mig äta frukost och sen dra till Maria isabelles Dagis!

Ha en bra dag ! Puss & kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback